Verslagen. Home Home Wat is judo Wat is judo gedrag in de dojo gedrag in de dojo Nieuws Nieuws Agenda Agenda Woordenlijst Woordenlijst Adres & zo Adres & zo Links Links FOTOALBUM ‘10-’11 JC Amby
 Jongens -12 derde van Nederland We waren vroeg op weg naar Nijmegen voor het Nk teams om 6 uur in de auto voor een spectaculaire dag. Het was spannend want er waren een paar judoka's die niet op gewicht waren maar bij de -12 was iedereen op gewicht. Dit was anders bij de -15 Waro moest nog een paar rondjes rennen en was daarna mooi binnen de gewicht's norm, Ricardo zat er boven en was dus reserve -46. Als eerste was de -15 aan de beurt tegen A7 (een stichting uit 5 clubs). De partij werd verloren en we moesten naar de verliezers ronden daar kwamen we Bos Meester tegen en ook deze partij werd verloren dus einde toernooi. De -12 zat aan de zwaarste kant die je maar kunt bedenke eerst tegen het sterke Haaglanden. De partij ging verloren met 3-2 door een scheidsrechter beslissing. dus ook de -12 naar de verliezers ronden. In de verliezers ronden was eerst het team van Sogonai onze tegenstander. Na twee partijen was het 2-0 maar na vier partijen was het 2-2, dus moest Angelo het af maken en dat deed hij ook, winst met 3-2. Op naar de partij voor de derde plaats. Die was tegen A7. Na drie partijen hadden we de winst binnen en we wonnen de partij met 4-1. Een zeer mooie derde plaats voor de jongens -12 op dit zwaar toernooi. Even voor de orde Haaglanden kampioen (zat aan onze kant).                                   Judo Yushi derde (zat aan onze kant) En dat met clubs van meer dan 1000 leden en wij maar net geen 100. Dus daarom een zeer mooie prestatie voor onze jongens Met dank aan Kodokan voor de samen werking en het er naar toe leven. Het was een groot spektakel daar in Nijmegen ook lieten de mee gereisde suporters van Kodokan en Amby zich goed horen op de tribune. Er was een schitterende prestatie van de meisjes -12 van Kodokan, zij werden kampioen van Nederland. Hercules meisjes -15 werden derde. Suporters bedankt voor de steun in vreugde en de tegenslagen. Gr Roy, Leon, Pascal, Mike.