Zondag 17 april j.l. vond in Houthem het jaarlijkse heuvelland jeugdtoernooi plaats. Dit jaar alweer voor de 8e keer. Er hadden zich 8 judoaks'van judoclub Amby voor dit toernooi ingeschreven, waaronder een aantal judoka's die nog nooit een wedstrijd hadden gejudood. er waren hele leuke partijen die dag. ook was er een pechvogel. nl Jeanke Godding, hij liep een enklblessure op. eerst werd Emma lovering. Tweede werden Nöel Habets, Milo Habets en Casper lovering. Eeen derde plek was er voor Jochem Heijnen, Djenna Godding en Ruan Rijks. Allen van harte gefelcitieerd en Jeanke beterschap.