Zondag 26 juni jl. vond in Heer het Kokakidstoernooi plaats. Altijd leuk dit toernooi, waarbij ook een clinic wordt gedaan. Judoclub Amby ging met 8 deelnemers naar Heer, dus eigelijk bijna thuiswedstrijd. Eerst werden Tristan Bos en Ruan Rijks en Casper Lovering, hij won overtuigend met een mooie ippon. Tweede werden Djenna Godding,Emma lovering. De dames hebben goed gevochten waren erg fel. Lev Uitterhoeve en Keano Rijks werden ook tweede. En mooi derde werd Jeanke Godding, hij vocht ook heel goed, maar moest meteen in -15 aan de bak, wat voor een beginnnde judoka toch al zwaar is. Dus mooie reslutaten behaald in Heer.